Zwiększenie sprzedaży

...wykonując 5 kroków do realizacji swojego celu...

5 kroków realizacji celu

 
 

Własny sklep online

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą online, to pewnie wiesz, że przyjazna i wygodna strona e-sklepu ma ogromne znaczenie dla Twoich klientów. Skonsultuj się z naszym studio kreatywnym w sprawie UX sklepu, a doradzimy Ci, co możemy zrobić, aby ścieżka do realizacji zakupu była krótka i przejrzysta dla Twojego klienta. Jeżeli nie masz sklepu online lecz zastanawiasz się nad jego budową, zobacz co możemy dla Ciebie przygotować, w oparciu o najnowsze trendy, technologie oraz indywidualne potrzeby.

 

Aktywne działania w social media

Zauważyłeś, że coraz więcej Twoich Klientów przegląda fan page na facebooku i tam zadaje pytania o produkty? Nie masz dedykowanego zespołu do prowadzenia fanpage i realizacji kampanii w social media? Nie martw się, zapewniamy kompleksową obsługę w tym zakresie – od przygotowania strategii, do realizacji kampanii. Wszystko po to, aby podnieść sprzedaż i poszerzyć grono Twoich zadowolonych klientów.

 
 
 

Własny neswsletter

Sprawdź, czy na Twojej stronie można w łatwy i intuicyjny sposób zapisać się na newsletter. Pamiętaj, że e-mail marketing wciąż pozostaje jednym z najbardziej efektywnych kanałów sprzedaży, dlatego warto przygotować odpowiednie pole do zapisu na newsletter i wysyłać do zainteresowanych osób ciekawostki dotyczące Twoich produktów, informacje o nowych markach, a także komunikować zmiany w sposobie dostawy czy płatności.

 

Analizuj zachowanie użytkowników na stronie

Analizuj zachowanie użytkowników na stronie. Jeżeli dostrzegasz, że dużo osób porzuca koszyk zakupowy, to jest to dla Ciebie sygnał, że strona potrzebuje zmian. Być może na tym etapie zakupu, kwota lub sposób dostawy zniechęca klienta do zamknięcia transakcji. Z efektywnym narzędziem do marketing automation możesz zbierać rozbudowane statystyki dotyczące działań Klientów na stronie, oraz przygotowywać kampanie pozwalające na odzyskiwanie porzuconych koszyków zakupowych. Zobacz więcej możliwości.

 
 
 

Kampanie promocyjne

Wysyłasz Newslettery i dodatkowo chcesz podkręcić sprzedaż? Zastosuj cross sellling i up-selling w wiadomościach email do mniej aktywnych klientów. Wysyłaj informacje o promocjach z możliwością pobrania kodu promocyjnego. To z pewnością zachęci do dokonania kolejnych zakupów.

Realizacja celu
zwiększenie sprzedaży

 

Skontaktuj się z nami

Za co cenią nas klienci?

quote

quote

quote

quote

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies